Boston

3 juni 2016 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag zijn we met de trein naar Boston gegaan. Met de auto was geen optie want 29 dollar per uur parkeer geld vinden wij toch iets te duur. Dus lekker de auto op het station van  Lowel gezet en met de trein verder. Zoals je op de foto kunt zien loopt er door het centrum een rode lijn die je alle hoogtepunten van het centrum laat zien. looprouteBijvoorbeeld de herdenkingsplaats voor de omgekomen brandweermannen, HerdenkingMaar ook het State House waar een demonstratie werd gehouden over transgenders of ze wel of niet het toilet mogen gebruiken van het geslacht waar mee ze zijn geboren. ( waar maak je je druk om ). Demonstratie State houseMaar wel leuk bedacht, maar mijn stad is het niet. Veel te druk. Morgen gaan we een stuk verder rijden richting Mount Washington.

1. Ingrid:
    7 juni 2016
    Het gaat lekker met jullie! Leuk dat we mee kunnen kijken en de foto's zijn super leuk! Dank, dank, lekker door gaan met genieten
  2. Astrid Dam:
    7 juni 2016
    Dank je Ingrid. We gaan zeker nog even door. Jullie ook heel veel plezier in Italie. Xx